קידום עסקים בגוגל

בימים בהם ערימות אין סופיות של מידע נמצאות ברשת, המטרה של מנוע החיפוש של גוגל היא ברורה – "לסדר את האינטרנט". אם בעבר בעל עסק רצה לפרסם את עצמו ולא היה לו תקציב גרנדיוזי לפרסום בטלוויזיה, הוא פנה בעיקר לעיתונות המקומית או הארצית לצורך פרסום מודעה, וכמובן איך לא, דפי זהב.

בימים אלו, בהם עידן האינטרנט בשיאו ורק ממשיך לצמוח, קידום בגוגל הפך להיות כלי הפרסום המוכח והיעיל ביותר, במיוחד מבחינת עלות פר תועלת. הקידום מאפשר פנייה ממוקדת לקהלי יעד מוגדרים מראש, העלאת המודעות לעסק בקהלים רבים במחיר שפוי. קידום באינטרנט בכלל וקידום בגוגל בפרט, מאפשר קידום אתרים וקידום עסקים בצורה יעילה וזולה יחסית.

קידום עסקים בגוגל

אז מה זה בעצם אומר "קידום"? כאשר בעל אתר או עסק נרשם לגוגל, באופן טבעי אתרים ותיקים וגדולים ממנו נמצאים מעליו ברשימת החיפוש. כאשר אנו מבצעים קידום בגוגל, המטרה שלנו היא להעלות את האתר או העסק שלכם כמה שיותר גבוה ברשימת החיפוש. הלקוחות אשר מחפשים בגוגל כבר מבינים שגוגל מציבה מספר רב של תנאים ומודדת אתרים ועסקים במספר פרמטרים על מנת להיות מדורגים גבוה, ולכן רואים באתרים אלו אמינים, מקצועיים וכדאיים.

אז איך עובד קידום עסקים בגוגל?

ובכן, כל כמה שנים גוגל מעדכנת את הפרמטרים אשר באמצעותם היא מודדת דירוגי אתרים. אין תשובה ברורה מה הם הפרמטרים במדויק, אך מומחי קידום כבר מבינים את הדרכים העיקריות בהן גוגל פועלת ולומדים את האלגוריתמים החדשים על מנת להישאר במשחק.

המומחים שלנו מעריכים כי גוגל עובדת עם מעל למאה וחמישים פרמטרים שונים לדירוג אתרים. זכרו, קידום מקצועי הוא קידום אשר לומד כל הזמן את החידושים בשוק ואינו נאמן לשיטת קידום אחת בלבד.

קידום באינטרנט

קידום אתרים, קידום עסקים וקידום בגוגל הוא תהליך מורכב אשר מתחיל כבר משלב בניית האתר של העסק. המטרה שלנו כמקדמי אתרים בגוגל, היא להעלות את דירוג האתר שלכם בעיקר בתוצאות אורגניות, באמצעות שימוש במילות מפתח רלוונטיות. גוגל שמה דגש רב על חווית הלקוחות שלה ושואפת להציג להם תמיד את האתרים האמינים והמקצועיים ביותר. גוגל מדרגת אתרים לפי כמות תוכן מקורי, נוחות ממשק וקישורים חיצוניים המעידים על אמינות האתר.